Reklamační rozhraní
Reklamační rozhraní pro e-cigaretka.cz
Databáze znalostí
e-cigaretka.cz > Reklamace > Databáze znalostí
Informace

Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení a mechanické poškození. Záruka se také nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství (např. baterie a nabíječka). Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Z tohoto důvodu důrazně doporučujeme si pečlivě pročíst manuál, který dáváme ke zboží.

Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady. Obvyklá životnost u žhavících hlav je 1-2 týdny, běžná životnost u baterií je 6-12 měsíců. 

Reklamaci zboží můžete uplatit na kterékoli naší provozovně. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů, obvykle je to ale rychleji – snažíme se o co nejrychlejší vyřízení.

Pokud chcete vyhledat informace k založené reklamaci pokračujte ZDE

 


» Podkategorie:

 
Práva z vad zboží při vyřizování reklamace
Jaká mám práva při reklamaci?
Kdy mohu pro vady zboží odstoupit?
Zamítnutá reklamace
Na jaké zboží nebo typ reklamace se záruka nevztahuje?
Z jakých důvodů může prodávající reklamaci zamítnout?
Co když se zamítnutím nesouhlasím?
» Více témat
Co potřebuji k reklamaci zboží?
Musím spolu s reklamovaným zbožím předat původní obal a veškeré příslušenství?
Potřebuji k reklamaci kupní doklad?
 
 

» Články v této kategorii:

 

Momentálně v této kategorii nejsou žádné články

 

Vstup pro zaměstnance




 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid