Reklamační rozhraní
Reklamační rozhraní pro e-cigaretka.cz
Databáze znalostí
e-cigaretka.cz > Reklamace > Databáze znalostí

Jaká mám práva při reklamaci?

Řešení

Prodávající odpovídá ze bezvadnost zboží, zejména, že má dohodnuté vlastnosti, nebo minimálně takové, které jste mohli důvodně očekávat, že bude sloužit svému účelu, bude v odpovídajícím množství a kvalitě a, v neposlední řadě, že bude v souladu s právními předpisy. Nesplnění uvedené odpovědnosti vám zakládá práva z vad zboží.

Je-li možné vadu snadno a rychle odstranit, je vaším právem žádat opravu, nebo výměnu vadné části. Máte i právo na dodání zcela nového zboží, pokud to ovšem není k povaze vady nepřiměřené. Odstoupení od smlouvy přichází v úvahu teprve, není-li možné reklamaci vyřídit jedním z výše uvedených způsobů. Právo na slevu z kupní ceny vám náleží vždy, ale ne u každé vady půjde o vhodný způsob řešení.

Podrobnosti článku
ID článku: 7
Kategorie: Práva z vad zboží při vyřizování reklamace

 
« Jít zpět

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid