» Kategorie: Zamítnutá reklamace
(Jít zpět)
» Články v této kategorii:
 |
|
 |
|
 |
Pouze ze zákonem stanovených důvodů. Pokud prodávající nebo servis určený k opravě vaši reklamaci zamítne, je povinen toto své rozhodnutí zdůvodnit.
Důvodem okamžitého zamítnutí b... |
|
 |
Nesouhlasíte-li s odůvodněním zamítnuté reklamace servisem, obraťte se na prodávajícího, se kterým se můžete pokusit vyřešit vzniklý spor přímo.
Je-li důvodem rozdílný právní n... |
|
 |
Vedle oprávněné reklamace, která byla vyřízena k vaší spokojenosti, a reklamace neoprávněné, kterou prodávající zamítl s odůvodněním, že za posuzovanou vadu odpovědnost nenese, se ... |
|
 |
V první řadě si musíme uvědomit rozdíl v pojmech „záruční doba“ a „životnost“. Životnost výrobku může být kratší, ale i delší než záruční doba. Záleží především na... |
|
|
|
 |
|
|
Vstup pro zaměstnance
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid |