Pouze ze zákonem stanovených důvodů. Pokud prodávající nebo servis určený k opravě vaši reklamaci zamítne, je povinen toto své rozhodnutí zdůvodnit.
Důvodem okamžitého zamítnutí bude zjištění, že reklamujete u jiného podnikatele, než který vám zboží prodal a za jeho bezvadnost odpovídá.
Patří sem především vady, o nichž jste při uzavírání smlouvy věděli, byli na ně upozorněni prodávajícím a byla vám z tohoto důvodu poskytnuta sleva z kupní ceny.
Prodávající neodpovídá za vady, které si způsobíte sami poškozením věci nebo nedodržením pokynů v návodu za podmínky, že vás s těmito pokyny seznámil v předaném písemném návodu.
Úspěšně nelze reklamovat ani opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. V případě pochybností je vhodné vyhledat nestranného znalce v daném oboru.
Prodávající rovněž neodpovídá za vady, které se na zboží vyskytly po 24 měsících od převzetí. Sice reklamaci uplatnit můžete a prodávající je povinen ji od vás přijmout, budete mu však muset prokázat, že se na zboží objevily před uplynutím této doby.
« Jít zpět
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid